Aplikacija za pozivni centar i njene funkcije

U posljednje vrijeme često nam postavljate pitanja vezana za to što je ustvari aplikacija za pozivni centar pa smo se danas odlučili fokusirati na tu temu.

Aplikacija za pozivni centar jedna je od vrsta aplikacija koje podržavaju korisničku službu. Zahvaljujući njoj povećava se učinkovitost tima korisničke službe, a time i njegovo zadovoljstvo. Svi procesi povezivanja su automatizirani. Aplikacija za pozivni centar donosi svaki oblik komunikacije, poput e-pošte, chat poruka u zapovjedni centar. Ova aplikacija pomaže timu korisničke podrške da ostane organiziran i upravljan. Korisnicima omogućuje razvrstavanje ulaznica ili dodjelu ulaznica određenom agentu. Postoje razne značajke koje nude aplikacije za korisničku podršku – forum, baza znanja, live chat ili mobilna podrška. Možete postaviti gumb za pomoć u svoju mobilnu aplikaciju, a korisnici također mogu dobiti rješenje putem mobilne podrške.

Aplikacija za pozivni centar vrsta je aplikacije za korisničku podršku i korisnicima omogućuje pristup podršci telefonskim pozivom iz pozivnog centra. Podiže učinkovitost tima korisničke službe i zadovoljstvo kupaca.

Aplikacija za pozivni centar i njene funkcije

 

Koje su značajke aplikacije pozivnog centra koje morate imati?

Postoji nekoliko potrebnih funkcija aplikacije pozivnog centra. To uključuje snimanje poziva – zahvaljujući takvoj značajci, imate mogućnost arhiviranja zahtjeva i vraćanja na njih kada je to potrebno. Na raspolaganju su vam i značajke interaktivnog glasovnog odgovora, gdje možete postaviti neka IVR stabla i izbornike za bolju korisničku uslugu putem telefona.

Prosljeđivanje (usmjeravanje) poziva također je od pomoći, posebno ako trebate obraditi solidnu količinu poziva, budući da se klijenti mogu povezati s agentima na pravi način.

Što je onda više potrebno za pozivni centar i njegovu što bolju funkcionalnost? Automatska distribucija poziva koja smanjuje vrijeme čekanja klijenta i preusmjerava pozive pravom agentu, praćenje poziva 24/7 i prosljeđivanje poziva uživo, vanjske integracije (npr. s CRM-om za povećanje prodaje) i detaljna analiza u obliku izvješća također su traženi. Sve su to funkcije koje dobra aplikacija za pozivni centar treba imati kako biste bili njome u potpunosti zadovoljni.