Kava Lavazza se razvijala polako i sigurno
Bio je to povijesno važan trenutak za sve ljubitelje kave kada su u domove stigle vrećice iz trgovine Luigi Lavazza, a bilo je to dvadesetih godina dvadesetog stoljeća. Drugi put, druge potrebe: u poslijeratnom procvatu potrebno je opskrbljivati trgovce koji prodaju kavu na veliko i zrno u svojim trgovinama.
Prva limenka za kavu Lavazza, patent iz 1948., dizajnirana je za ovu vrstu distribucije: na „povratnom“ pakiranju, koje je trgovac morao staviti na vidjelo, nalazi se novorođena marka Lavazza, znak sa tri zrna kave, aroma i šalica, logotip sa središnjom A karakteristikom i naziv proizvoda.
Snima se i povijesni video “Kava, njezina povijest i procesi”, oko 1951. godine. Limenka od 2,5 kg s tlačnim poklopcem kave Lavazza mješavina zrna u limenoj ploči, patent za industrijski model br. 29816 bilo je prvo specijalno pakiranje ove legendarne kave sa čime je počela era distribucije na veliko. Mislim da tada nitko nije ni pomišljao na to kako je to bitan trenutak koji će utjecati na sve kasnije korake.
Samo dvije godine kasnije, 1950., prva Lavazzina vakumirana limenka kave od 200 g za kućnu potrošnju napustila je tvornicu u ulici Corso Giulio Cesare 65. „Smanjena“ verzija u veličini prethodne.
Ova limenka, zatvorena pod apsolutnim vakuumom (vakuumski sustav), jamči autentičnost proizvoda i neograničeno očuvanje bitnih kvaliteta ovog Blenda: arome i mirisa! To je bio tekst o prvoj Lavazza usisnoj konzervi, 1950. godine.
Kad je limenka Lavazza blend mljevene kave od 200 grama lansirana 1950. godine, počinje nova era: limenka za domaću potrošnju nameće se na izloge trgovaca, kojima prodavač djeluje kao konzultant za ispravan prikaz proizvoda. Priručnici, tečajevi, posvećeni članci u Lavazza News (časopis za zaposlenike), ali i natječaji rezervirani za trgovce za najbolji izlogu. U središtu svega su paketi kave, koji prelaze sa stražnje strane pulta na prvu liniju borbe za svakoga kupca.