Ima li danas interesa za muški i ženski sat u retro stilu?
Danas je svaki muški ili ženski sat više okrugao, nego četvrtast. Takva je moda trenutno, tako da bi se novo lansirani satovi na tržištu morali voditi tim trendovima.
Ako bi se netko odlučio oživiti neki stari brend, rekao bih mu da takav muški i ženski sat mora da ima povijesnu formu, ili da ima model koji podsjeća na stari, i može da ima novu kolekciju koja ne liči na stari model.
Takav muški i ženski sat mora da bude vodootporan, i mora da bude švicarski sat. Da li će biti kvarcni ili mehanički, od toga će mu zavisiti cijena duplo ili trostruko. Morao bi da ima i navijač i neki automatik sat. Kvarcni sat bi se sigurno lakše prodavao. Morali bi da imaju švicarski mehanizam, da im piše na brojčaniku obavezno „swiss made“. Da li će logo biti veći ili manji, to je možda manje bitno.
Nadamo se da će taj budući vlasnik nešto pametno uraditi, da će napraviti nešto od toga – jer dobar retro muški i ženski sat će svakako biti zanimljivost na tržištu. Može da se ugleda na kolege iz drugih švicarskih industrija satova koji su uspjeli da naprave reinkarnaciju starih imena i brendova. Ja bih čak jedan i kupio, ukoliko bi mi bio dizajnerski lijep. Volio bih da znam što je unutra, mehanizam je meni najbitniji.
Dosta ljudi je nosilo metalnu narukvicu na satu. Ta metalna narukvica nije bila originalna. Ni na mom satu nije originalna narukvica. Postojali su i privatni proizvođači narukvica.
Ako se pokrene takav retro ženski sat, bilo bi dobro da bude komunikacija kroz reklamu, gdje bi se povezala prošlost i sadašnjost. Da se reklamira npr. stara kvaliteta u novom izdanju, nosite sat kakav je nosio vaš djed i zadovoljni su sa tim. Evocirali bi uspomene sigurno u pozitivnom smislu.